| 
    
      | 
        
          
            |  |  
            | 
              
                |  |  
                | 
                    
                      |  | Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul   Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni! |  |  
                    
                      | Proiectul INSEED vizează crearea unui cadru modern educaţional de  instruire şi formare de competenţe în învăţământul superior în domeniul  ştiinţei, proiectării şi managementului serviciilor (SPMS) şi de promovare a  inovării în industria serviciilor pe baza unui model de educatie deschisă,  continuă şi a unei infrastructuri informatice distribuite de tip cloud cu resurse  virtualizate şi accesibile ca servicii, interconectate la structuri europene. |   |  |  
  
    | 
        
          | WP1.2 Analiza cerinţelor de  educaţie şi instruire în domeniul CPIOMS pentru servicii. Investigaţie în  sectoare public-privat privind necesitatea inovării serviciilor prin personal  calificat |  
          | Activităţi specifice anul I: 
            A1.2.1. Studiul impactului  diferitelor modele de procese de afaceri asupra activităţilor în servicii  bazate pe cunoaştere intensivăA1.2.2. Definirea  principiilor de bază şi a criteriilor privind dezvoltarea competenţelor, a  capitalului uman şi a relatiilor cu modele de afaceri în medii organizaţionale  cu dinamică accentuatăA1.2.3. Analiza  studiilor şi rapoartelor internaţionale privind ocupaţii noi, emergente în  diverse sectoare ale serviciilor în vederea definirii portofoliului de ocupaţii  specifice, asigurând inovarea şi creşterea calităţii serviciilorA1.2.4. Investigaţii, studii de  caz sectoriale, analiza datelor şi survey asupra cerinţelor educaţionale şi de  instruire vocaţională în servicii Activităţi specifice anul II: 
            A1.2.4. Investigaţii, studii de  caz sectoriale, analiza datelor şi survey asupra cerinţelor educaţionale şi de  instruire vocaţională în servicii   Rezultate   Înapoi |  |  |  |  |